Tóth Gergely



Tóth Gergely Levente képe

Munkatapasztalat:
  • 2013-tól „Az óvodai és iskolai sakkoktatás módszertana” című 40 órás akreditált továbbképzés tervezője és előadója
  • 2013-tól a matematika munkaközösség vezetője a Trefort Ágoston Két Tanítási Nyelvű Szakközépiskolában
  • 2011-től sakkedzői tevékenység a Kőbányai Sport Club színeiben
  • 2008-tól 2011-ig sakkedzői tevékenység az MTK-ban
  • 2007-től matamatika szaktanár a Trefort Ágoston Két Tanítási Nyelvű Szakközépiskolában
  • 2004-től óvodások és általános iskola alsó tagozatosok számára szervezett sakk-szakköri foglalkozások vezetése Budapest több intézményében is
  • 2001-től sakk-edzői tevékenység a dél-alföldi régió Bege Márton Sakk Egyesületében
  • 2001-től folyamatosan napközis és bentlakásos sakktáborok szervezése és lebonyolítása

Tanulmányok:
  • 2007-ben az ELTE Természettudományi Kar matematika tanár diploma megszerzése (A szakdolgozat címe: A sakk- és a matematikai nevelés)
  • 2005-től-2006-ig a TFTI-n Semmelweis Egyetem Testnevelési és Sporttudományi Kar Továbbképző Intézet által szervezett Szakedző, sakk sportágban című tanfolyamon oklevél megszerzése
  • 2003-ben versenybírói oklevél megszerzése sakk sportágban

Verseny tevékenység:
  • 2011-től részvétel az Magyar Sakkszövetség által szervezett NB1/B nemzeti bajnokságban
  • 1999-ben Országos Korcsoportos Rapid bajnok U16 kategóriában
  • 1999-ben Országos Korcsoportos Döntő 5. helyezettje
  • 1998-tól 2006-ig részvétel az Magyar Sakkszövetség által szervezett NB2 nemzeti bajnokságban
  • 1999-ben Korcsoportos Európa Bajnokság résztvevője
  • 1995-ben az Országos Diákolimpia bajnok sakkcsapat első táblása

Hiszek a sakkjáték által kialakítható gondolkodásmodell pozitív transzfer hatásában. Éppen ezért fontosnak tartom a játék minél szélesebb körben való elterjedését mind óvodás, mind általános iskolás, mind pedig középiskolás berkekben. Úgy gondolom, hogy a leghatékonyabb fejlődés elérése érdekében az egyes diákokat, óvodásokat, tanulókat a saját maguk fejlettség- és képességszintjének megfelelően kell kezelni. Éppen ezért tartom szükségesnek a differenciált oktatást, az alap-, a középszintű fejlesztés, illetve a tehetséggondozás elkülönítését, amelynek megvalósítására a Sakksarok szerteágazó kínálata lehetőséget biztosít.

Print